סדנא לביטחון עצמי

יצירת ביטחון עצמי

יצירת ביטחון עצמי אצל נשים שמתמודדות עם אתגרים אישיים, היא המטרה המרכזית בחייהם של מטפלים רבים, אנשי שיקום וגם קרובי משפחה וחברים של נשים. לא כל אחת יכולה לקום בבוקר ולהסתכל על עצמה במראה בגאווה. אפשר לתקן את המצב הזה בקלות יחסית, פשוט אם אתן בוחרות לקחת את האחריות ולהתמודד עם החששות שלכן. מצד אחד, יהיה קל מאוד לפנות לטיפול פרטני שיעזור לך להתמודד עם בעיית ביטחון עצמי, אבל אם חשוב לך לבנות את עצמך בצורה היסודית ביותר כדי להרגיש בנוח לעמוד מול קהל למשל, יכול מאוד להיות שהדבר שאת תרצי לעשות הוא לפנות לעזרת סדנה לביטחון עצמי של אילנית אלימלך שתשמח לעזור לך לייצר את התחושה האישית הטובה ביותר.
מה היא חשיבותה של סדנא לביטחון עצמי?
חשיבותה של סדנה לביטחון עצמי, באה לידי ביטוי קודם כל ביכולת לדבר על החששות והפחדים בצורה פתוחה ורציונלית, ולייצר את מערכות היחסים הבין אישיות שיאפשרו לך להרגיש טוב יותר עם עצמך. מצד אחד, את מאוד רוצה להרגיש בנוח עם האנשים שאיתם אתם עוברת סדנה לביטחון עצמי, ומן הצד השני, צריך להבין שדווקא השלבים הראשונים של הסדנה הם השלבים הקריטיים והחשובים ביותר ליצירת התחושה הטובה שמגיעה בהמשך הדרך. לכן, הסדנה היא מקור עוצמתי מאוד לבניית הגבולות האישיים שלך וליצירת ההבנה של מה מתאים ומה פחות מתאים לך מבחינת תפיסת הביטחון העצמי.
בני את היכולות האישיות שלך והאמני בעצמך
עכשיו, כאשר ברור לך שיש לך את היכולת לקבל כלים להרגיש הרבה יותר טוב בעיני עצמך, את מבינה שההחלטה הזו היא החלטה בריאה ונכונה אותה את רוצה לקחת בשתי ידיים ולאמץ את כל הכלים שעומדים לרשותך בסדנה, כדי לשפר את איכות החיים ואת החוויות שאת חווה בחיים שלך. כאן, נכנסת לתמונה היכולת של אילנית אלימלך, להציע לך סדנה המתאימה בדיוק למצב האישי שלך ולייצר קבוצה של נשים שתומכות בחוויה שאת רוצה לעבור, כדי לאפשר לך להתמודד עם כל אתגר בחיים בצורה הטובה ביותר.